21.5.09

İnsanlar çift yaratılmış derler; doğrudur...

Fansided.com adlı sitede gördüm ve beğendiğim için bir bölümünü de buraya aktarayım dedim. Bazı NBA oyuncuları ile onlara çok benzeyen ünlüler ya da film karakterleri üzerine yapılmış bir derleme bu. Listede yer alan kişilerin bir kısmını tanımadığım için benim de bildiğim ve benzerlik oranını yüksek bulduklarım arasından bir seçim yaptım. Buyrunuz...

 

Narnia Günlükleri'nden tanıdığımız Mr. Tumnus (Atonement ve Wanted ile meşhur olan James McAvoy) ile Pau Gasol birbirlerine pek bir benziyorlar. Kaş, göz, dağınık saçlar vs... Bu arada izlemeyen varsa fantastik filmleri sevenlere Narnia Günlükleri serisini rahatlıkla tavsiye edebilirim. Hayli eğlenceli filmler... 


Acun'un elemanı sokakların kralı "50 Cent" ile Detroit'in yeni yeteneği Rodney Stuckey listede ikinci sırada. Ağız yapılarının benzerliği ise takdire şayan.


Utah Jazz'lı Andre Kirilenko (AK-47) ve Rambo serilerinin kötü adamı Ivan Drago... İkisi de aynı memleketten tabi; Rus ya da Sovyet... Bakış açısına göre değişir.


İngilize komedyon ve aktör Russell Brand ile Houston'ın Arjantinli power-forward'ı Luis Scola'nın bilhassa saçları ve giyim kuşamı bayağı bir benzeşiyor. Hafif şaşılık da var sanki?


Her ne kadar izlemesem de "Prison Break"ın asıl adamı Wentworth Miller'ı tanıyorum elbette. Tabi Cavaliers'lı Sasha Pavlovic'i daha yakinen takip ediyorum ve bu iki elemanın birbirlerine benzediklerini onaylıyorum.

Listedeki diğer isimler de hayli başarılı ama ben sadece 5 tanesi seçeyim dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder