4.3.09

Torino'ya gidiş biletleri sahiplerini buldu

Uleb EuroCup'ı, Euroleague kadar yakından takip etmiyorum. Günlük akış içerisinde zaman ayırmak zor. Zaten kupada oynayan takımların genel profili Euroleague'deki takımlardan daha düşük ve mücadelesi bol bir maça denk gelme olasılığı daha az. Zaman zaman Eurosport 2'de yayınlanan güzel bir maç görürsem de kaçırmıyorum tabi.

Dün akşam EuroCup 5. hafta maçları oynandı; ve Eurosport da Pamesa Valencia - Kızılyıldız maçını canlı yayınladı. Ermal Kurtoğlu'nu izleyebilirim diye ümit ederken, televizyon başında oturduğum süre boyunca (ilk çeyrek harici tüm maçı seyrettim) kendisine denk gelemedim ne yazık ki. Onun yerine oynayan Valencia uzunlarına görünce ise bu duruma biraz üzüldüm açıkçası; zira hiç birinin Ermal'dan bir üstünlüğü yok. Belki biraz NBA'de şansını değerlendiremeyen Kosta Peroviç daha iyidir o kadar. Sezonun genelini takip etmediğim için bilemiyorum; ama belki koçun oyun planlarına tam uymuyordur. Neyse, Valencia ilk yarıyı 18 sayı önde bitirmesine rağmen Kızılyıldız ikinci yarı mükemmel bir oyun oynayarak son 2 dakika öne geçmeyi başırdı. Lakin daha sonra basit bir kaç hata nedeniyle tökezleyince neticede 82-80 yenildiler ve 8'li finaller için Torino'ya gitme şanslarını kaybettiler. Bu arada Valencia'da tanıdık bir kaç sima daha vardı Ermal'ın dışınada; eski Efes Pilsen'li Kenny Gregory ve bi ara kısa süre de olsa Ülkerspor'da oynayan Shammond Williams. Kızılyıldız'ın başında ise ünlü koç Svetislav Pesiç varmış; bilmiyordum benim cahilliğim.

Gecenin diğer sonuçlarına gelince; Torino'ya gidecek 8 takımın 7'si belli olmuş durumda. Bu takımlar sırasıyla; Dinamo Moskova (kupa için favorim), Khimki, Benetton Treviso, Zadar, Pamesa Valencia, Lietuvos Rytas ve Bilbao. Son takım ise son hafta oynanacak maçlar neticesinde ya Hemofarm ya da Azovmash olacak. Açıkçası favori Hemofarm; çünkü maçlarını hem kendi evlerinde oynayacaklar hem de rakipleri finalleri garantileyen Valencia. 1 sayılık galibiyet bile yeterli onlar için.

Türk Telekom ise yine sahadan boynu bükük ayrıldı. Deplasmanda Zadar kaybettiler. Şanslarını daha evvel kaybettikleri ve Zadar'ın mutlak kazanması gerektiği göz önünde bulundurulursa kaybetmeleri olağan diyebilirim. Gelecek sene için kadroda ve belki teknik yönetimde revizyona gidilmesi kuvvetle muhtemel. Ve bence de gerekli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder