3.4.09

Arenas döndü, LeBron'u öptü

Malum, Wizards'ın deli dolu oyuncusu Gilbert Arenas sahalara dönmeyi başardı. Sakatlığı nedeniyle 2 senedir doğru düzgün sahaya çıkamamıştı; sadece 15 maç oynayabildi "Agent Zero"... Tabi onca zaman parkelerden uzak kalınca hayli paslandı; o nedenle sezonun bu son bir kaç maçında oynayabilmesi kendisi ve takımı adına güzel bir şey. Zira Wizards bu senenin en kötü takımlarından biri; hala 20 galibiyet barajına ulaşabilmiş değiller. Butler, Jamison ve Arenas çekirdeğinin etrafını iyi parçalarla örmeyi başaramadılar. Belki bu sene draft'ta iyi bir seçim yapabilirlerse işler az biraz kendileri lehinde dönebilir.

Wizards adına umut verici bir netice alındı dün gece. Kendi evlerinde, 13 maçlık bir galibiyet serisine sahip Cleveland Cavaliers'ı 109-101 ile devirmeyi başardı. Arenas da 11 sayı, 10 asist ve 6 ribaund ile güzel bir performans sergiledi ve iyileştiğinin sinyallerini verdi.

LeBron James'ten pek haz etmediğimden ve onu antipatik bulduğumdan bahsetmiştim daha önce. Sanırım benim düşüncelerimi çoğu NBA takipçisi de paylaşıyor olacak ki, LeBron maçtan sonra şöyle bir beyanatta bulunmuş:

Tüm 30 şehirde, benden nefret ediyorlar. Hmm, pardon 29 şehirde. Cleveland'da beni severler ama geri kalan her yerde nefret ediliyorum. Bu arada New York'u söylemeyi de unuttum. Orada da beni severler.

1 yorum:

  1. Yani Lebron diyor ki; "2010 'da serbest kalıcam, NY beni al, kurtulayım bu CLE 'dan" :)

    YanıtlaSil