25.2.09

Beşiktaş Cola Turka'da işler vahim

Beşiktaş yönetimi, son senelerde bir kulüp nasıl kötü yönetilir üzerine doktora tezi verebilecek kadar deneyime sahip oldu. Hem futbol hem de basketbol takımları yıllardır çalkantılı ortamlardan kendilerini bir türlü kurtaramadılar. Takımlar her yaz yeni baştan kuruldu; fazla araştırma ve planlama yapılmadan bilhassa yabancı oyuncular değerlerinin çok üzerinde meblağlar ile transfer edildi. Tabi beklenen performanslar da alınamayınca sezon içerisinde gönderilen teknik direktörler, koçlar, oyuncular vs. resmi tamamlayan diğer unsurlar oldu. Vahim bir yöneticilik noksanlığı. Ne zaman heyecan ya da panikle bir şeyler yapılmaya çalışıldıysa sonuç ekseriyetle hüsranla neticelendi.

Tüm bu yaşananlara ek olarak geçen gün Beşiktaş Cola Turka'nın baş antrenörü Hakan Demir istifa etti. Kendi ifadesine göre, takmın var olan pozisyonundan daha yukarılara çıkabilmesi için yeni bir motivasyona ihtiyacı olduğundan dolayı böyle bir kararı almış. Eh, açıkçası bana hiç de mantıklı bir izah gibi görünmedi. Zira tüm bu yönetim çalkantıları arasında takımın ligde 5. sırada olması bile iyi bir derecedir. Ayrıca sene başında üstüste alınan kötü sonuçlar da göz önünde bulundurulursa böyle bir kanıya varılabilir. Daha geçen hafta oyuncular 1-2 aydır paralarını alamadıkları için idmana çıkmamışlardı. Buna benzer sorunlar önceki yıl Ergin Ataman takımın başındayken de yaşanmıştı. Cola Turka/Ülker'dan alınan sponsorluk gelirlerinin futbol alanında har vurup harman savurulması, yönetimin basketbola amatör bir spormuş gibi vurdum duymaz bir şekilde yaklaşması bugünkü durumu izah edecektir.

Şahsi kanaatim, Demirören yönetimi Beşiktaş'ı idare ettiği sürece ne futbol ne de basketbol takımının belli bir başarı ve istikrarı sağlayabileceğini düşünüyorum. Böyle zamanlarda Beşiktaş taraftarı olmak istemezdim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder