14.4.09

"Chosen1" LeBron vs. "Chosen2" Varejao

LeBron James'tan hoşlanmıyorum ama onun hakkında bir şeyler yazmaktan da geri durmuyorum. Bilinçaltımdaki bazı duyguları mı bastırmaya çalışıyorum ne, anlamadım gitti?! Hayırlısı ne diyelim...

Yukarıdaki fotoğraf vasıtasıyla anlatılmaya çalışılan espri ise hoşuma gitti oldukça. Malum LeBron'un egosu biraz tavan yapmış vaziyette ve bununla alakalı olarak da sırtında kocaman bir "Chosen 1" (Seçilmiş) dövmesi var. Tanrı, alçakgönüllüleri kutsasın! Yanında bembeyaz sırtıyla görünen ise antipatiklerin diğer bir kralı olan Brezilyalı Anderson Varejao. O da sırtına "Chosen 2" yazdırmış; ispirtolu kalemle falan olsa gerek. Hoş bir gönderme... Bu arada LeBron ile kıyaslandığından Varejao'nun sırt genişliği ve kas yapısı ise dikkat çekici. "Hayvansın LeBron" diyor ve konuyu burada noktalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder